TOMASZ CZUDOWSKI

    Cyfrowy dinozaur, przedsiębiorca i właściciel restauracji, jednak przede wszystkim propagator transformacji mediów. Pamięta telex, przygodę z komputerami zaczynał na ZX Spectrum i na własnej skórze odczuł pęknięcie bańki dotcom-ów w 2001 roku. Swoją karierę rozpoczął od sprzedawania kampanii w wyszukiwarce internetowej zanim powstał Google. Pracował w pięciu różnych branżach od kilkuosobowych startupów do wielkich korporacji jak również po stronie agencyjnej. Ostatnie 8 lat spędził w Google, gdzie pracował przy platformie YouTube wpierw wprowadzając ją na 20 rynków, a następnie rozwijając biznes reklamowy w środkowej Europie oraz rynkach wschodzących. Przez ostatnio półtora roku był odpowiedzialny za marketing YouTube-a w Polsce i CEE. W styczniu 2018 zrezygnował z Google by skupić się na budowie pierwszej w Polsce niezależnej platformy kulinarnej Tuba Smaku, którą współtworzy z Pascalem Brodnickim.